Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 

 

Programos "Ignalinos EnerVizija" vykdytojas - Ignalinos rajono savivaldybės administracija.

Programos koordinatorius: Valentinas Rumbutis, tel. (8 386) 5 21 96

 

Programos įgyvendinimo administratorius - UAB Ignalinos butų ūkis

 

 

 

Specialistė: Jurgita Nalivaikienė,  mob.  (8 386) 47 126   el. p. jurga.nalivaikiene @ gmail.com

 

 

 AB ŠIAULIŲ BANKAS.    Daugiabučio namo kreditavimo sutartis

 Kredito ir palūkanų grąžinimo tvarkos aprašas

 

 

 

 

                                                                                        UAB Ignalinos butų ūkio direktoriaus

                                                                           2013-12-31 įsakymo Nr. V-104

                                      priedas

 

KREDITO  IR BANKO PALŪKANŲ, PAIMTŲ DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ ATNAUJINIMUI (MODERNIZAVIMUI), ADMINISTRAVIMO ĮKAINIO

PASKAIČIAVIMAS

 

                      Planuojama renovuoti 73 namus, kuriuose yra 1163 butai. Vieno mėnesio administravimo išlaidos sudarytų 1684,14 Eur - (5815,00 Lt) plius PVM, kurios susideda:

 

  1. Darbo užmokesčio fondas                                                                                 658,54 Eur - (2273,79 Lt)
  2. Administracijos personalo išlaikymo išlaidos                                                 105,36 Eur - (363,80 Lt)
  3.  Sąskaitų spausdinimo, lankstymo, vokavimo išlaidos (0,2178Lt  viena    73,36 Eur - (253,30 Lt)              

sąskaita)

  1. Sąskaitų pristatymas butų savininkams 0,484 Lt vieno vieneto kaina        163,02 Eur - (562,89 Lt)
  2. Pinigų pervedimo išlaidos                                                                                   118,40 Eur - (408,80 Lt)
  3. Kompiuterinės programos aptarnavimo išlaidos                                           86,89 Eur - (300,00 Lt)
  4. Skolų išieškojimo išlaidos                                                                                   97,29 Eur - (335,91 Lt)
  5. Pridėtinės išlaidos                                                                                               286,14 Eur - (988,00 Lt)
  6. Kitos išlaidos                                                                                                        14,94 Eur - (51,60 Lt)
  7. Pelnas 5 proc.                                                                                                      80,20 Eur - (276,91 Lt)   

                                                         Iš viso išlaidų                                    1684,14 Eur - (5815,00 Lt)

 

_____________

PROJEKTO „IGNALINOS ENERVIZIJA“ ĮGYVENDINIMO ADMINISTRAVIMO

IŠLAIDOS PER MĖNESĮ

 

1. Darbo užmokestis                                                                 1595,30 Eur

2. Soc. draudimas 30,98%                                                          494,22 Eur

3. Garantinis fondas                                                                    3,19 Eur

4. Naujos darbo vietos įrengimas

(baldai, kompiuterinė įranga)                                                   47,14 Eur

5. Komunalinės paslaugos, ryšio paslaugos                             76,96 Eur

6. Transporto išlaidos (kuras, automobilio

remontas)                                                                                     156,58 Eur

7. Pašto išlaidos                                                                             72,13 Eur

8. Kanceliarinės išlaidos                                                                40,55 Eur

10. Statybos leidimų išėmimo išlaidos                                          124,43 Eur

11. Registrų centro išlaidos                                                           147,20 Eur

12. Banko komisiniai mokesčiai                                                     10,58 Eur

13. Pelnas 10 %                                                                                 276.83 Eur

14. Sukauptas projekto administravimo

lėšų rezervas                                                                                 1209,61 Eur

 

                                                     Iš viso                                       4254,72 Eur

_____________________________________________